Poutavé texty
Jestliže chcete ze svých webových stránek vydolovat maximum a těšit se ze slušné návštěvnosti, tak je dobré začít se psaním článků. Ty navíc můžou čtenáře přesvědčit o tom, že my jsme ta pravá firma, takže výhod to má hned několik. Když už tedy se psaním začnete, tak se zaměřte na cílovou skupinu lidí a tvořte témata týkající se Vašeho podnikání.
Začínáme jakýmsi úvodním textem, což jsou třeba dvě věty a následuje hlavní titulek. Tohle je potřeba mít velmi dobře promyšleno, protože vyhledávače tomu přikládají velkou váhu. Vyhledávače také hledí na strukturu nadpisů a používání tučných slov. To se hodí i pro čtenáře, protože mnohdy nemáme moc času, nebo se nám nechce, a tak čteme jen tučné věci a něco k tomu. S tím se také pojí fakt, že to není dobré přehánět s délkou textu, který bude nastavovaný třeba prázdnými frázemi. V poslední řadě vše pročtěte ještě jednou a dejte pozor na pravopisné chyby.
Vyhledávače
U webových stránek se o nich velmi často hovoří, protože skutečně mají nad nimi velkou moc. Když se jejich algoritmům náš web nebude líbit, tak ho při vyjednávání odšoupnou někam do hlubin, čímž odsoudí návštěvnost na velmi malá čidla. Je tedy důležité kromě článků optimalizovat pro vyhledávače také samotné webové stránky.
Jestliže se potýkat s nízkou návštěvností a chcete ji řešit, tak takovým také zakládáme je SEO analýza. Ta totiž důkladně prozkoumá mnoho faktorů vyhledávačů přímo na našich stránkách a zhodnotí, co je v pořádku a co bychom měli naopak napravit. Do jejich přízně se také můžeme dostat, když budeme používat klíčová slova, která můžeme získat přes analýzu klíčových slov. Ty se dají zakomponovat na hlavní stránku i do článků. Pamatujte však na to, že je potřeba jejich trefné použití do textu a skloňování, protože když se jich naháže jen tak do textu co nejvíce, tak člověka to pozná a u vyhledávače to příznivý vliv mít nebude.